خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نقوی حسینی: کاندیدها در شهرستان‌ها فعال‌تر باشند

ایسنا | سیاسی | یکشنبه، 23 خرداد 1400 - 06:52
یک فعال سیاسی اصولگرا از کاندیداها خواست تا در ستادهای شهرستانی جهت بالا بردن میزان مشارکت مردمی بیش‌تر فعال باشند.
فعال،نامزدها،مشاركت،رسانه،فعاليت،ملي،نقوي

یک فعال سیاسی اصولگرا از کاندیداها خواست تا در ستادهای شهرستانی جهت بالا بردن میزان مشارکت مردمی بیش‌تر فعال باشند.
نقوی حسینی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با ضرورت تشویق مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و جلب مشارکت آنان، اظهار کرد: با توجه به فعالیت کاندیداها بویژه برنامه‌هایی که رسانه ملی در این ارتباط طراحی کرده و با توجه به برنامه گفت و گو با نامزدها تقریبا می توان گفت حرکت و جنبشی در مردم ایجاد شده است.
وی ادامه داد: امروز وقتی در بازار و پایگاه ‌های اجتماعی مثل اتوبوس و مترو می رویم ، می بینیم مردم درباره نامزدها صحبت می کنند، اما هنوز برای افزایش مشارکت خیلی باید تلاش کرد چون هنوز فضای جامعه سرد است.
این فعال سیاسی گفت: قطعا رسانه ملی نقش خوبی در این زمینه می تواند ایفا کند، همچنین فعالیت خود نامزدها هم خیلی می تواندتاثیر داشته باشد.
نقوی حسینی گفت: فقط رئیسی در شهرستان‌ها ستاد فعال داشته و فعالیت دارد و تصویر و بنری از او نصب می شود و نشست هایی برگزار می گردد؛ بقیه نامزدها در شهرستان ها خیلی فعال نیستند.
این در خالی است که اگر فعالیتشان رابیش‌تر کنند در جلب مشارکت مردم موثر خواهند بود.
وی تصریح کرد: اگر رسانه ملی در این روزهای باقی مانده چند برنامه داغ و گفت و گو محور داشته باشد، می تواند در فضا سازی مثبت نقش داشته باشد.
انتهای پیام