خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ویژه برنامه «از بهشت تا بهشت» به مناسبت دهه کرامت

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 22 خرداد 1400 - 14:43
رادیو قرآن به منظور تبیین معارف و فرهنگ اهل‌بیت با با برنامه "از بهشت تا بهشت" به استقبال دهه کرامت می‌رود.
بهشت،معصومه،راديو،قرآن،حضرت،گزارش،برنامه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ این شبکه رادیوی در نظر دارد، در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ویژه برنامه‌ی "از بهشت تا بهشت" را تقدیم شنوندگان کند.
گفتنی است، برنامه از بهشت تا بهشت از روز جمعه ۲۱ خردادماه همزمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) تا شام میلاد امام رضا (ع) به مدت ۱۲ روز به روی آنتن رادیو قرآن خواهد رفت.
بر اساس این گزارش، این برنامه با آیتم‌های متنوعی از قبیل "سلام از راه دور"، "هواتو کردم" (دلنوشته ها و نامه‌های مردمی خطاب به حضرت معصومه و امام رضا (ع))، "بر خوان کرم" (معرفی خادمین برجسته ی رضوی و حرم حضرت معصومه (س))، "دستان گره گشا" (معرفی خیرینی که به رسم اهل بیت گره گشایی کرده اند)، " با کاروان خورشید" (ارتباط با خادمین حرمین)، آیتم گزارش و کارشناسی تقدیم شنوندگان خواهد شد.
لازم به ذکر است ویژه برنامه "از بهشت تا بهشت" کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن به تهیه کنندگی فاطمه قاسم آبادی و اجرای کتایون درویشی می‌باشد که در ایام دهه کرامت هرشب از ساعت ۲۱ به مدت ۴۰ دقیقه از رادیو قرآن پخش خواهد شد.