خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس ستاد انتخاباتی ‌زاکانی در گیلان: «زاکانی» برای مشکلات شهرستان‌ها ‌راهکار دارد‌

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 22 خرداد 1400 - 11:54
گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در گیلان گفت: زاکانی با تشکیل تیم در شهرستان‌ها و کانون‌های مشاوره مشکلات را رصد کرده و برای آن‌ راهکار دارد.
زاكاني،مشكلات،گيلان،عليرضا،مشاركت،رئيس،عليزاده،انتخاباتي،ستا ...

عبدالحمید علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: با توجه به عملکرد دولت در طول این 8 سال، بخش عمده‌ای از جامعه از رأی دادن دلسرد شده‌اند اما تلاش ما بر این است که بتوانیم درخواست رهبر معظم انقلاب مبنی بر خلق مشارکت حداکثری را تحقق بخشیم.
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در گیلان افزود: مشارکت مردم در انتخابات یک وظیفه انسانی بوده و به لحاظ اجتماعی هر فرد باید در سرنوشت خود در جامعه اثرگذار باشد لذا زمانی که مشارکت بالا باشد باشد اثرگذاری مردم بر آینده خود نیز بیشتر است.
دبیر هماهنگی ستادهای مردمی علیرضا زاکانی در گیلان گفت: همچنین در صورت پایین بودن مشارکت، دولتی که تشکیل می‌شود ضعف پشتیبانی دارد و این امر سبب دلسردی مسئولان می‌شود لذا هر چقدر مشارکت بالا باشد پشتیبانی مردم از دولت تشکیل شده نیز بیشتر است.
علیزاده انتخاب اصلح برای ریاست‌جمهوری را فردی کارآمد دانست و ابراز داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری باید به کسی رأی دهیم که کارنامه مشخصی داشته و شعارهای او قابلیت تحقق داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون باید جستجو کرد که چه کسی این کارنامه روشن و مشخص را دارد، فسادستیز بوده و وعده ریشه‌کنی فساد را می‌دهد و در عین حال چه سابقه‌ای در فسادستیزی دارند.
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در گیلان تصریح کرد: آقای زاکانی 13 سال سابقه نمایندگی مجلس را دارد و اکنون رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز است و به همین دلیل تجارب بسیاری داشته و با مشکلات مردم آشنایی دارد.
دبیر هماهنگی ستادهای مردمی علیرضا زاکانی در گیلان با بیان اینکه آقای زاکانی در بخش‌های مختلف مجلس فعالیت داشته است گفت: آقای زاکانی به دلیل آشنایی با مشکلات مردم، برنامه مدونی را با استفاده از کارشناسان مجرب تدوین کرده و می‌تواند در حل مشکلات مردم اثرگذار باشد.
علیزاده خاطرنشان کرد: آقای زاکانی در چند روز گذشته از سامانه‌ای تحت عنوان «دولت‌یار» رونمایی کرد که در سایت خودشان نیز موجود است؛ در این سامانه مشکلات همه استان‌ها و شهرستان‌ها شناسایی شده و موجود است.
وی با بیان اینکه آقای زاکانی از سال‌های گذشته تیمی را تشکیل داد که مسئولیت این تیم شناسایی مشکلات شهرستان‌های همه استان‌های کشور بود افزود: گیلان نیز یکی از این استان‌ها بوده که مشکلات عدیده آن شناسایی و اولویت‌بندی شد.
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در گیلان با اشاره به اینکه آقای زاکانی برای حل این مشکلات راهکار دارد و راهکار را نیز می‌پذیرد عنوان کرد: در این راستا کانون‌های مشاوره تشکیل شده که به بررسی و ارائه راه حل مشکلات شهرستان‌ها می‌پردازد.
دبیر هماهنگی ستادهای مردمی علیرضا زاکانی در گیلان اظهار داشت: همچنین مشکلات متعدد گیلان در زمینه مختلف اعم از زیست محیطی، منابع طبیعی و سایر حوزه‌ها شناسایی شده و در مورد راه حل برطرف شدن آن‌ها نیز گفت‌وگو شده است.
علیزاده تصریح کرد: با توجه به سابقه همکاری که از گذشته با آقای زاکانی داشتیم ایشان در جنبه‌های مختلف مدیریتی شامل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و سایر حوزه‌ها متبحر بوده و این موارد در سوابق وی نیز موجود است.
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در گیلان عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های آقای زاکانی جوانگرایی است که از سال‌های گذشته نیز این رویه را دنبال می‌کرد و همچنین دلسوزی ایشان نسبت به مردم و مشکلات آن‌ها نیز زبانزد است.
انتهای پیام/614/ش