خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان: آقایان 8 سال از "آمریکا و اروپا" فریب خوردند + فیلم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 22 خرداد 1400 - 11:36
گروه استان‌ها ـ دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: بعضی می‌گویند برای رفع تحریم‌ها باید در زمینی که آمریکا و اروپا برای ما تعیین می‌کنند بازی کنیم، درحالی که جلب رضایت آنها به معنای از دست دادن هویت و افتخارات ملی و انقلابی ما است.
مجمع،نيروهاي،انقلاب،اصفهان،تسنيم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، نشست خبری حجت‌الاسلام علیرضا باطنی، دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با موضوع شور انتخاباتی، رویکردها و دغدغه‌های مجمع نیروهای انقلاب و لیست مدنظر این مجمع برای انتخابات شورای شهر به میزبانی خبرگزایر تسنیم برگزار شد.
دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در این نشست اظهار داشت: مجمع نیروهای انقلاب از جنس هم‌افزایی و هماهنگی بوده و برای کنارهم قرار دادن نیروهای انقلاب ایجاد شده است و بسیاری از تشکل‌های ریشه‌دار، باسابقه و فعال در کنار یکدیگر حاضر شده و در زیر چتر مجمع نیروهای انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.
وی ادامه داد: بعضی می‌گویند برای رفع تحریم‌ها باید در زمینی که آمریکا و اروپا برای ما تعیین می‌کنند بازی کنیم و رضایت آنها را جلب کنیم درحالی که جلب رضایت آنها به معنای از دست دادن هویت و افتخارات ملی و انقلابی ما است.
انتهای پیام/167/ش