خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور حداکثری در انتخابات از فرامین مقام معظم رهبری است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 19 خرداد 1400 - 20:06
اهواز- جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از فرامین مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات است.
كارگري،حضور،انتخابات،بسيج،خوزستان،حداكثري

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت باقری عصر امروز چهارشنبه در همایش روشنگری انتخابات که با حضور کارگران و کارفرمایان بسیجی که به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان برگزار شد، گفت: یکی از فرامین مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات و استفاده از افراد و بهره‌مندی از ظرفیت افراد ذی‌نفوذ مجموعه‌های مختلف برای افزایش شور انتخابت است.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به حضور بسیج کارگری در این گردهمایی اشاره کرد و افزود: در مجموعه سازمان‌های کارگری می‌توان نقش بسیار اساسی را در پرشور کردن انتخابات ایفا کرد؛ بسیج کارگری و جامعه کارگری برای افزایش شور انتخابت و حضور حداکثری نقش پررنگی دارند.
وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا فرامین مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری محقق شود، بیان کرد: جامعه کارگری در خوزستان حجم زیادی را از جمعیت این استان تشکیل می‌دهد.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان بر نظام جمهوری اسلامی و انتخابات همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا حضور در انتخابات حداقلی باشد؛ بنابراین لازم است که بسیج جامعه کارگری با بصیرت افزایی که در این قشر انجام می‌دهد، یک حضور باشکوه را در این انتخابات رقم بزند.