کتاب محتوای کاردرست؛ کتابی که زیر میز همه قواعد محتوا میزند!
اگر در حوزه محتوا و کپی رایتینگ فعالیت میکنید، پیشنهاد میکنیم...

اگر در حوزه محتوا و کپی رایتینگ فعالیت میکنید، پیشنهاد میکنیم حداقل دو بار کتاب «محتوای کاردرست» را بخوانید.
این کتاب با لحنی متفاوت و سرگرمکننده، اصول بازاریابی محتوایی را به شما یاد میدهد و با همه کتابهای قبلی این حوزه فرق میکند!
اگر کمی به عقب برگردیم میبینیم که «تبلیغات» تنها راهکار برندها و کسبوکارها برای معرفی خودشان و محصولاتشات بوده است.
تمام تلاش تیم بازاریابی هم این بوده که رسانههای مناسب را شناسایی کند، پیام تبلیغاتی درست را آماده کند و با حداکثر بودجه، آن را در همه رسانهها فراگیر کند.
اما قصه امروز بازاریابی کمی متفاوت است و برندهای باهوشتر (هم خارجی، هم وطنی) فهمیدهاند که علاوه بر تبلیغات، روشهای دیگری هم برای بازاریابی وجود دارد.
این روشهای نوین هزینه کمتری دارند و تاثیرگذاری آنها روی کاربر غیرمستقیم است تا تبلیغزدگی و برندزدگی ایجاد نشود.
بازاریابی محتوایی، کلیدواژه بازاریابی مدرن
بازاریابی محتوایی(که به اشتباه به آن بازاریابی محتوا هم میگویند) یکی از همین روشهاست.
روشی که در آن برند سعی میکند با تولید و انتشار محتوای جذاب و گاهی وایرال، نظر مخاطبان را به خودش جلب کند.
در این روش دیگر نیازی نیست بودجه کلان و میلیاردی برای اجاره رسانههایی مثل بیلبورد و تلویزیون خرج کنیم، بلکه از رسانههای رایگان مثل شبکههای اجتماعی و وبلاگ برای انتشار محتوایمان استفاده میکنیم.
بازاریابی محتوایی در نگاه اول آسان به نظر میرسد، اما به گواه همه محتواپیشگان، فرایندی پیچیده، بلندمدت و سرشار از ظرافتهایی است که اگر رعایت نشوند موفقیتی حاصل نمیشود.
این مسیر یک راهنمای کاردرست میخواهد تا دست تیم بازاریابی را بگیرد و آن را از گردنههای خطرناک به سلامت عبور دهد.
کتاب محتوای کاردرست، راهنمای شما در مسیر محتوا
کتاب محتوای کاردرست نقش همان راهنمایی را دارد که میتواند با بیان ساده، شما را با مفاهیم پیچیده بازاریابی محتوایی آشنا کند.
کتابهای زیادی در حوزه محتوا وجود دارند اما خیلی از آنها برخورد دانشگاهی با حوزه محتوا دارند و برای کسبوکارها کاربردی نیستند.
فرق کتاب «محتوای کاردرست» با سایر کتابها این است که هم در لحن، هم در محتوا، به شدت کاربردی و صدالبته سرگرمکننده است و وقتی مطالعه آن را شروع میکنید، دیگر کتاب از دستتان نمیافتد!
نویسنده این کتاب (آقای دن کلسال) به شدت رک است و وقت شما را با مقدمههای طولانی و تهوعآور تلف نمیکند!
اصلا بعید نیست که عاشق لحن نویسنده شوید و خودتان هم بخواهید اینگونه بنویسید؛ چرا که نویسنده به خوبی میداند که هر موضوع را با چه لحنی به شما آموزش بدهد.
کمی بیشتر از کتاب محتوای کاردرست
این کتاب به صورت الکترونیک منتشر شده و با هر خرید، هر دو نسخه موبایل و تبلت در اختیار شما قرار میگیرد.
طراحی کاربرپسند و جذاب کتاب در هر دو نسخه به گونهایست که چشم شما را اصلا خسته نمیکند.
تحویل کتاب هم آنی است و بلافاصله پس از خرید میتوانید فایلهای پیدیاف را دانلود کرده و مطالعه را شروع کنید.
نسخه موبایل شامل 155 صفحه و نسخه تبلت (که برای پیسی هم قابل استفاده است) شامل 127 صفحه است.
کتاب اصلی در سال 2019 منتشر شده و یکی از جدیدترین کتابهای حوزه محتواست.
ترجمه آن نیز در اسفند 1399 منتشر شده است.
در ترجمه کتاب، که توسط مهسا طوسی و زیر نظر یوسف فراهانی (مدیر محتوای علیبابا) انجام شده، لحن جذاب نویسنده به خوبی حفظ شده است.
مخاطبان کتاب محتوای کاردرست
هر کسی که به نوعی کارش با محتوا گره خورده و به دنبال جذب حداکثری دنبالکننده و بازدیدکننده از طریق محتوا است باید حداقل دو بار این کتاب را بخواند!
به طور مشخص، بازاریابان محتوایی (اعم از مدیر، مشاور، مدرس، سخنران، استراتژیست و کارشناس)، کپیرایترها، دیجیتالمارکترها، صاحبان وبسایتها و ادمینهای شبکههای اجتماعی.
چگونه کتاب را تهیه کنیم؟
(همراه با گارانتی بازگشت وجه)
برای خرید کتاب به وبسایت یوسف فراهانی مراجعه کنید.
همچنین در صورتی که بعد از خرید و مطالعه کتاب از آن راضی نبودید تمام مبلغ به شما بازگردانده میشود.
تنها کافیست به آیدی اینستاگرام موجود در همان وبسایت پیام دایرکت بفرستید و شماره کارت و رسید خریدتان را آپلود کنید تا همان لحظه تمام مبلغ به حساب شما بازگردانده شود.
همچنین در صورتی که به دلیل مشکلات مالی توانایی پرداخت و تهیه کتاب را ندارید، باز به همان آیدی اینستاگرام پیام بدهید تا کتاب به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد.
تیم ترجمه کتاب معتقد است که مشکلات مالی نباید مانعی برای یادگیری دانش و مهارت علاقهمندان شود.
ضمنا اگر به هر دلیلی در تهیه کتاب دچار مشکل فنی شدید کافیست به همان آیدی اینستاگرام پیام بفرستید تا مشکل شما برطرف شود.
در پایان از شما دعوت میکنیم که بعد از مطالعه کتاب، حتما نظرتان را در صفحه کتاب با تیم ترجمه در میان بگذارید.
"این مطلب تبلیغاتی است"
انتهای پیام/