خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 03 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«پیشنهاد تغییر برنامه ریزی کشوری » در پژوهش‌نامه مرکز پژوهش‌های مجلس

فارس | سیاسی | دوشنبه، 17 خرداد 1400 - 16:12
ششمین شماره «پژوهش نامه» مرکز پژوهش های مجلس با عنوان پیشنهاد تغییر در برنامه ریزی کشوری از جامع به هسته ای منتشر شد.
پژوهش،مركز،شماره،مجلس،نامه،گزارش،برنامه،جامع،حفاظت،هسته

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ششمین شماره «پژوهش نامه» این مرکز منتشر شد.
در این شماره از پژوهش نامه، مهم ترین مطالب و نکات 7 گزارش جدید این مرکز مورد استفاده قرار گرفته است.
در ششمین شماره که با تیتر«پیشنهاد تغییردر برنامه ریزی کشور از جامع به هسته ای» منتشر شده، مهم ترین نکات جدیدترین گزارش های مرکز پژوهش های مجلس ذیل این تیترها سامان یافته است.
- ایرادات اصلاحیه قانون رفع موانع تولید چیست؟
- بررسی شیوه کشورها برای ایجاد درآمد پایدار
- چرایی تعریف پروتکل «حفاظت از تنوع زیستی دریای خزر الحاقی به کنوانسیون تهران»
- پیشنهاد تغییر در برنامه ریزی کشور از جامع به هسته ای
- آشنایی با رویکردهای جدید سایبری
- چالش های دفاعی- امنیتی آمریکا در دوران جوبایدن و رویکرد پیشنهادی مواجه ایران
- ضرورت به روز رسانی طرح تحریم برخی مقامات آمریکایی
محتوای این شماره از پژوهش نامه روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس از گزارش های زیر استخراج شده است:
-اظهار نظر کارشناسی درباره« طرح اصلاح بند«ت» ماده(35) قانون رفع موانع تولید مصوب 1394 و اصلاحات بعدی آن»
- ایجاد درآمد پایدار از محل مولدسازی زمین های دولتی؛ بررسی تجربه کشورهای منتخب
- اظهارنظرکارشناسی درباره لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر
- تاملی بر روش های برنامه ریزی جامع در برابر برنامه ریزی هسته های کلیدی خط دهنده
- چگونگی بررسی مسائل سایبری در کمیته های مجلس نمایندگان و سنا
- چالش های دفاعی-امنیتی آمریکا در دوران جوبایدن
- اظهار نظر کارشناسی درباره «طرح تحریم برخی مقامات آمریکایی»
این شماره از پژوهش نامه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از اینجا در دسترس است.
انتهای پیام/