خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نامزدهای ریاست جمهوری از وعده‌های عملی‌نشده به مردم بپرهیزند

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 14 خرداد 1400 - 21:12
گروه استان‌ها-عضو فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: ضمن دعوت از تمام نامزدهای ریاست جمهوری به تقوای الهی و پرهیز از تخریب و وعده‌های عملی نشده، از عموم مردم و به ویژه جامعه اهل سنت کشور خواستار حضور حداکثری، پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات هستم.
اسلامي،اهل،سنت،انتخابات،نظام،جمهوري،كشور،حداكثري،جمهوريت

کمال حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه انتخابات نماد و تجلی رکن جمهوریت نظام و ضامنی متین و محکم برای قوام آن است اظهار داشت: به همین خاطر برگزاری باشکوه آن نیز با مشارکت حداکثری، نقش بسیار مهمی در همدلی، انسجام ملی، تثبیت پایه‌های مردم سالاری دینی و نظام جمهوری اسلامی دارد.
وی تصریح کرد: بی‌تردید انتخابات حرکتی هوشمندانه و مقتدرانه به سوی ایرانی سرفراز و تضمین کننده امنیت و اقتدار آن است.
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تردید در شرایط حساس کنونی کشور، نا امید کردن مردم از جمهوریت نظام، کم رنگ کردن نقش مردم و تلاش برای حضور حداقلی آنان گناهی بزرگ است.
حسین‌پور تصریح کرد: بنابراین شایسته است همه‌ آحاد مردم به ویژه جامعه اهل سنت کشور با درک این مهم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون گذشته حضوری پرشور و سرنوشت ساز در انتخابات پیش رو داشته باشند.
وی افزود: به عنوان نماینده مردم و عضو فراکسیون اهل سنت در مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از تمام نامزدهای ریاست جمهوری به تقوای الهی و پرهیز از تخریب و وعده‌های عملی نشده، از عموم مردم و به ویژه جامعه اهل سنت کشور خواستار حضور حداکثری، پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات، با اتکاء به خداوند متعال، در جهت عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی بوده تا سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، رقم بزنند.
انتهای پیام/7548/ ت