سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عرصه فرهنگی نیازمند ساماندهی است/ مسئولیت سنگین سازمان تبلیغات

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 13 خرداد 1400 - 22:30
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه عرصه فرهنگی نیازمند ساماندهی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاه فرهنگی در فرماندهی میدان عملیات است.
سازمان،تبليغات،فرهنگي،مديريت،اسلامي،بوشهر،استان،بوشهري،صفايي

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر پنجشنبه در نشست با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با حضور حجت‌الاسلام طاهری در تبلیغات اسلامی بوشهر، روحانیت استان در تعامل با این سازمان هستند.
وی اضافه کرد: امیدواریم در افق ۱۴۱۰ استان بوشهر در امر مدیریت کلان فرهنگی به عنوان استان الگوی مدیریت کلان فرهنگی در سطح کشور مطرح شود و جوانان استان رشد کرده و در مسیر پیشرفت قرار بگیرند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاه فرهنگی در فرماندهی میدان عملیات است افزود: چون تولید محتوا در سطح ملی سازمان یافته نیست سازمان تبلیغات می‌بایست هم در صف، هم در ستاد و هم در مدیریت میدان تلاش بیشتری داشته باشد.
وی افزود: ما در طول ۴۳ سال گذشته نتوانسته‌ایم در عرصه ساماندهی فرهنگی به یک مدل فرهنگی برسیم و لازمه این کار، ساماندهی در حوزه صف، ستاد و مدیریت و نظارت کارآمد در فضای ملی است.
آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی همان‌طور که تأثیر فوق‌العاده‌ای می‌تواند داشته باشد، مسئولیت بسیار سنگینی دارد، افزود: این مجموعه نیازمند برنامه دقیق، علمی و معرفتی، مدیریت جهادی، نظارت کارآمد، بازتولید پروژه‌های فرهنگی و دینی جدید و شناخت توطئه‌های فرهنگی و نرم دشمن به صورت به روز و فوق روز است.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کار سازمان تبلیغات اسلامی خیلی سنگین است و در فرماندهی جنگ نرم نقش عمده‌ای دارد، تصریح کرد: کار سازمان تبلیغات بسیار مهم است که الحمدلله با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین قمی روند موفقی در این سازمان در حال اجرا شدن است.
وی با اشاره به شناسایی و برطرف کردن ضعف‌ها در برنامه‌ها، پیشنهاد داد: طی نشست‌هایی با حضور شخصیت‌های بزرگ فرهنگی کشور، برنامه‌ها و طرح‌های سازمان تبلیغات آسیب‌شناسی، سپس در جهت رفع این ضعف‌ها اقدام شود.