خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سه استان

ایسنا | فرهنگی و هنری | دوشنبه، 10 خرداد 1400 - 17:57
سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های گیلان، خوزستان و لرستان خبر داد.
كميسيون،پزشكي،بنياد،استان

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های گیلان، خوزستان و لرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، دکتر سید حمیدرضا متقی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی در استان گیلان خاطرنشان کرد: این کمیسیون در روزهای ۶ و ۷ خردادماه با حضور ۷ نفر متخصص، یک دبیر و دو کارشناس در کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تشکیل شد و متقاضیان براساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند و درمجموع ۲۹۷ نفر مورد معاینه قرار گرفتند.
سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری در استان خوزستان نیز در روزهای ۶ و ۷ خردادماه با حضور ۷ نفر متخصص، یک دبیر و دو کارشناس در کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تشکیل شد.
در جلسات این کمیسیون ۲۵۴ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
وی در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان لرستان گفت: این کمیسیون در روزهای ۶ و ۷ خردادماه با حضور ۷ نفر متخصص، یک دبیر و دو کارشناس در کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان برگزار شد و در مجموع ۲۹۷ نفر از متقاضیان براساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
انتهای پیام