خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شرکت در انتخابات، حق تعیین سرنوشت است

ایسنا | استان‌ها | دوشنبه، 10 خرداد 1400 - 17:55
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، حق تعیین سرنوشت است، گفت: هر فرد حق تعیین سرنوشت خود را دارد و خداوند متعال افراد را مکلف به استفاده از این حق خود کرده است.
مسئولان،سرنوشت،مشاركت،انتخابات،متعال،مكلف،والمسلمين

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، حق تعیین سرنوشت است، گفت: هر فرد حق تعیین سرنوشت خود را دارد و خداوند متعال افراد را مکلف به استفاده از این حق خود کرده است.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در نشست شورای اداری استان که با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مسئولان ارشد استان برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو، با بیان اینکه مردم قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: گفتمان مشارکت و توجه به معیارهای انقلاب باید در جامعه زنده شود و مردم بتوانند از حق رای خود به عنوان یک ارزش اجتماعی و سیاسی بهره مند شوند.
حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: هر فرد حق تعیین سرنوشت خود را دارد و خداوند متعال افراد را مکلف به استفاده از این حق خود کرده است.
وی با اشاره به اینکه قطعی شدن مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به عملکرد مسئولان بستگی دارد، تصریح کرد: اگر مسئولان به وظیفه خود به درستی عمل کنند موجب تقویت انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات خواهند شد.
امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: مسئولان باید فرصت خدمت را نعمت دانسته و برای حل مشکلات مردم با دغدغه مندی و مسئولیت پذیری بیشتری به وظایف خود عمل کنند.
انتهای پیام