افتتاح پروژه مدیریت سیلاب غرب تهران
فارس
|
تصویری
|
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 - 17:40
آغاز عمليات اجرايي سه زيرگذر سواره رو در مسير راه آهن تهران - اهواز، در منطقه 17 و بهره برداري از دو پروژه مديريت سيلاب در غرب تهران، 29 اردیبهشت ماه 1400 با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.<br/>پیروز حناچی اظهار داشت: شهرداری پایتخت از طریق توسعه آبخیزداری، لایروبی و انجام جنگلکاریها اقداماتی را جهت مقابله با سیلاب انجام داده است. همچنین در مناطقی که خدمات زیربنایی متناسب با توسعه بخش مسکونی مورد توجه قرار نگرفته بود، با افتتاح پروژههای امروز وضعیتشان بهبود مییابد.
افتتاح پروژه مدیریت سیلاب غرب تهران
آغاز عمليات اجرايي سه زيرگذر سواره رو در مسير راه آهن تهران - اهواز، در منطقه ۱۷ و بهره برداري از دو پروژه مديريت سيلاب در غرب تهران، ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.
پیروز حناچی اظهار داشت: شهرداری پایتخت از طریق توسعه آبخیزداری، لایروبی و انجام جنگلکاریها اقداماتی را جهت مقابله با سیلاب انجام داده است.
همچنین در مناطقی که خدمات زیربنایی متناسب با توسعه بخش مسکونی مورد توجه قرار نگرفته بود، با افتتاح پروژههای امروز وضعیتشان بهبود مییابد.