خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دولت خواستار ورود NGO‌ها به عرصه اجتماعی است

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 19 دی 1397 - 18:34
اکبری گفت: دولت و جامعه مدنی خواستار ورود NGO‌ها و سمن‌ها به عرصه اجتماعی هستند.
مشخصي،اكبري،كشور،وزارت،معاون،اجتماعي

معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور:
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال اکبری معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور صبح امروز در تشکل ملی حوزه کودکان کار و خیابان که برای ساماندهی در استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: جامعه مدنی و دولت خواستار ورود NGO‌ها و سمن‌ها به عرصه اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه طبق هماهنگی با مجلس قرار شد تا خلاء قانونی در زمینه کودکان کار و خیابان رفع شود، گفت: بنده آمادگی این را دارم که برای پیشنهاد قانون نظرNGO‌ها را دریافت کنم.
اکبری بیان کرد: این جلسه با توجه به نشست‌های قبلی برگزار شده و هدف آن ایجاد نگاه مشترک برای ساماندهی و رفع آسیب‌های اجتماعی توسط سازمان‌های مردم نهاد و NGO‌ها است.
وی با بیان اینکه این جلسات با توجه به قوانین می‌تواند کمک کننده دولت باشد، گفت: امیدواریم در این زمینه طرح و نقشه مشخصی ارائه شود و ارتباط مشخصی وجود داشته باشد.
معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور ادامه داد: فرمانداری برای اینکه بتواند اقدامات را به خوبی انجام دهد نیاز به همکاری سازمان بهزیستی دارد و جلسه بعدی برای ارائه گزارش عملکرد باشد.
انتهای پیام/