سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زندگی سخت کولبران با «مرز» به نمایش در می‌آید

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 - 18:11
نمایش «مرز» به کارگردانی امید اولیایی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.
مرز،نمايش،كارگردان،صحنه،اوليايي،تئاتر،اسدزاده،لوشاتو،نوفل

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛
امید اولیایی کارگردان تئاتر درباره نمایش «مرز»، به خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: نمایش «مرز» که سال گذشته در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه رفته بود، به دلیل استقبال تماشاچیان برای بار دوم روی صحنه خواهد رفت.
وی درباره داستان نمایش «مرز» اظهار کرد: این نمایش که به نویسندگی حمیدرضا اسدزاده در قالب مونولوگ اجرا خواهد شد، روایت زندگی سخت کولبران و مردم مناطق مرز نشین کشورمان است.
داستان از نگاه یک سرباز مرزبان روایت می‌شود که به جهت مهاجرت از کشور به خدمت سربازی آمده است؛ اما سلسله حوادثی او را پایبند کوه‌های غرب کشور می‌کند.
اولیایی ادامه داد: این نمایش به دلیل درخواست دوباره تماشاچیان و استقبال گرم مخاطبان تئاتر دوباره روی صحنه خواهد رفت.
بیشتر بخوانید؛
عوامل نمایش «مرز» عبارتند از:
کارگردان و بازیگر: امید اولیایی، نویسنده: حمیدرضا اسدزاده، مشاور کارگردان: مسعود ترابی، دستیار کارگردان: علی سیبی، مریم رضایی، منشی صحنه: ساناز گراوند، طراح نور: پدرام رضوانی، مجری نور و صدا: سینا منتظری، پوستر و تیزر: وهاب ناصری منش، روابط عمومی: گیتی شاکری، مدیر رسانه: صادق سیادت، هماهنگی: فاطمه یاوری
گفتنی است؛ «مرز» از ۳۰ اردیبهشت ساعت۱۷:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود.
انتهای پیام/