خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تایید ابتلای دو سرنشین برزیلی یک کشتی در بندر امام به کرونا

فارس | استان‌ها | یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 13:13
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلای دو سرنشین برزیلی یک فروند کشتی ایرانی به کرونا در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.
نفر،شناور،خدمه،تبعه،سرنشينان،تست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام خدمه و سرنشینان کشتی‌ها و لنج‌هایی که از کشورهای دیگر وارد استان خوزستان می‌شوند تست کرونا گرفته می‌شود و سرنشینان و خدمه کشتی که تست کرونای آنها مثبت شود اجازه خروج از کشتی را ندارند.
وی افزود: ۲۶ فروند کشتی طی امسال در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفتند که ۸۷ نفر از سرنشینان آنها تبعه هند و ۴۶ نفر آنها تبعه برزیل بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۳۲ شناور از طریق بنادر آبادان وارد کشور شدند که از این تعداد ۱۹ شناور مربوط به کشور کویت، هشت شناور از عراق، چهار شناور از امارات و یک فروند شناور از کشور قطر بودند که از خدمه آنها تست کرونا گرفته شد.
وی ادامه داد: تعداد کل سرنشینان این شناورها ۲۳۹ نفر بود که ۳۹ نفر آنها تبعه هند، ۱۹۶ نفر تبعه ایران و چهار نفر اهل کشور پاکستان بودند که جواب تست پی سی آر همگی آنها مثبت بود.
فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: در تمام مرزهای دریایی استان خوزستان کار نمونه گیری از خدمه کشتی‌ها و لنج های صیادی که در دریا می مانند، انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر