افزایش مرسولههای پستی ناشی از خریدهای اینترنتی در زنجان
سرپرست ادارهکل پست استان زنجان از افزایش مرسولههای پستی ناشی از خریدهای اینترنتی در این استان خبر داد.

سرپرست ادارهکل پست استان زنجان مطرح کرد:
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد رسولی سرپرست پست استان زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، خدمات در اداره کل پست به سمت غیرحضوری شدن رفته است.
وی به افزایش مرسولههای پستی ناشی از خریدهای اینترنتی اشاره کرد و گفت: پس از شیوع کرونا تمایل مردم به خرید غیرحضوری افزایش یافته و خدمات پست نیز در این مدت بیشتر شده است.
رسولی تعداد مرسولههای صادره استان در سال گذشته را یک میلیون و ۶۷۵ هزار و ۱۱۴ مورد عنوان کرد و افزود: در این مدت یک میلیون و ۵۵۱ هزار و ۴۸۵ مرسوله نیز وارد استان شده است.
سرپرست ادارهکل پست استان زنجان افزود: از کل مرسولات تعداد یک میلیون و ۶۷۴ هزار و ۵۳۷ مورد سهم مرسولههای داخله و ۵۷۷ مورد سهم مرسولههای خارجه است.
رسولی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۸۵۱ مرسوله نیز در واحد امانات ثبت شده است.
بیشتر بخوانید
وی در ادامه به مزایای بازار الکترونیکی اشاره کرد و گفت: سامانه راهاندازی شده در این باره قابلیتهای بسیاری دارد که شامل ارائه نمودار فروش ماهانه، گزارش پرفروشترین محصولات، سامانه پیامکی، امکان جستجو در سفارشات، مشاهده پروفایل فروشگاه و امکان بارگذاری مهر فروشگاه برای ثبت در فاکتور نیز میشود.
سرپرست ادارهکل پست استان زنجان با اشاره به نحوه ارائه خدمات در بازار الکترونیک پست، تصریح کرد: در سرویس بازار الکترونیک شرکت پست، فروشندگان، تولیدکنندگان و عرضهکنندگان کالا و خدمات با بهرهگیری از بستر الکترونیکی و مجازی که شرکت پست در اختیار آنان قرار میدهد، از سه طریق ارائه غرفه مجازی، ارائه خرید لینکی و ارائه وب سرویس میتوانند نسبت به عرضه و فروش محصولات خود به صورت مجازی و اینترنتی اقدام کنند.
انتهای پیام/