خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دیدار فرمانده گروه پدافند هوایی تهران با معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 16:12
امیر سرتیپ دوم حسن کوشا فرمانده گروه پدافند هوایی تهران (شهید علی حبیبی) با دکتر گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران دیدار کرد.
ارتش،گروه،تهران،ايران،پدافند،كوشا،حبيبي،دفاعي

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ارتش، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در دیدار با امیر سرتیپ دوم حسن کوشا فرمانده گروه پدافند هوایی شهید حبیبی تهران گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی بویژه آسمان بی کران آن مرهون زحمات مدافعان گمنامی است که بی وقفه و مجاهدانه در سراسر این سرزمین مقدس در حال تلاشند.
وی افزود: انسجام و وحدت بین مردم و نیرو‌های مسلح، ایران را به یکی از کشور‌های قدرتمند منطقه و بین الملل تبدیل کرده است.
امیر سرتپ دوم کوشا نیز در این دیدار تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با چراغ راه قرار دادن فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و با تمرکز بر توانایی‌های داخلی پدافند هوایی به خودکفایی در تولید تجهیزات دفاعی رسیده است.
فرمانده گروه پدافندهوایی شهید حبیبی تهران افزود: نیرو‌های ارتش به واقع فدایی مردم شریف ایران اسلامی و مقام معظم رهبری هستند که در حوادث مختلف از جمله مقابله با ویروس کرونا شعار ارتش فدای ملت را به منصه ظهور رساند و قطعا در انتخابات پیش رو حضوری آگاهانه و حداکثری خواهند داشت.
انتهای پیام/