سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وبینار آموزشی «برندسازی شخصی» ویژه فعالان حوزه مشاغل خانگی در سمنان برگزار شد

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 - 11:54
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: وبینار آموزشی «برندسازی شخصی» ویژه بازاریابان و پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان برگزار شد.
مشاغل،خانگي،طرح،سمنان،استان،آموزشي،جهاددانشگاهي،اتصال،بازار،ملي

ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: وبینار آموزشی «برندسازی شخصی» ویژه بازاریابان و پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان برگزار شد.
علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، وبینار آموزشی «برندسازی شخصی» ویژه بازاریابان، فعالان حوزه مشاغل خانگی و پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور کارشناس ارشد کارآفرینی و مشاور کسب و کار و برندینگ در سمنان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره وبینار آموزشی که به صورت مجازی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، بیش از ۲۰۰ نفر از علاقه مندان کسب و کار مشاغل خانگی، بازاریابان و فعالان حوزه مشاغل خانگی شرکت کردند.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: طرح ملی مشاغل خانگی در کشور با همکاری جهاددانشگاهی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اجرا می شود، پس از پایش و رصد اطلاعات شغلی متقاضیان، افرادی که واجد شرایط باشند برای توانمندسازی شغلی و با هدف پایدارسازی مشاغل و اتصال به بازار به افراد پیش ران متصل خواهند شد.
منصفی راد یادآور شد: این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است، سعی در ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل موجود برای حدود ۵۴ هزار نفر در ۳۱ استان کشوردارد.
وی همچنین افزود: در فاز سوم این طرح که اتصال به بازار است نیز فعالیت هایی از قبیل شکل دهی بازارهای فیزیکی و الکترونیکی و اتصال به بازار و بنگاه های بالادستی، تولید استاندارد و برندسازی، ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات و بسته بندی و همچنین کمک به تنظیم برنامه های تولید و فروش از طریق فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد با طرح که زیرنظر کارفرما و مجری همکاری می کنند انجام می شود.
انتهای پیام