خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 14 آذر 1402
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مقایسه کیفیت اسنپ در گذشته با امروز

مهر | بازار | پنجشنبه، 20 دی 1397 - 11:11
می‌گویند هر چیزی قدیمی‌اش بهتر است؛ از محصولاتی که قبلا کیفیت بهتری داشتند گرفته تا دوستان قدیمی که هیچ‌وقت با تازه‌ترها جایگزین نمی‌شوند.
سفرهاي،توقع،چيزهاي،طعم،زعم،روز،زمان،ميزان،تلاش،قديمي،خودروها ...

خلاصه خبر

مواد شوینده‌ای که با وجود تنوع بسیار بالا قافیه‌ را به نمونه‌های قدیمی مانند شامپو تخم‌مرغی و تاید می‌بازند، خوراکی‌هایی که به زعم عده‌ای قدیم‌ترها طعم بهتری داشتند و هنوز هیچ‌چیزی جای قدیمی ها را نمی‌گیرد، طبیعتی که در گذشته زیباتر بوده، چرخ اقتصادی که قدیم‌ترها بهتر می‌چرخیده، آسمانی که در گذشته آبی‌تر بوده و حتی برف بیشتری داشته است.
به اعتقاد آن‌ها تمام آن محصولات خوب در جغرافیای زمان رنگ باخته‌اند و این قصه هر روز به شکل دیگری تکرار می‌شود؛ رستورانی در ابتدای افتتاحیه‌اش حسابی سنگ تمام می‌گذارد و غذایی با حجم زیاد، طعم عالی و ظاهری بی‌نظیر تحویل مشتری می‌دهد و چند صباحی که می‌گذرد، از کیفیت می‌افتد و دیگر خبری از آن برو و بیای اولش نیست.
خیلی وقت‌ها قضیه همان حس خوبی است که روزهای اول دلنشین به حساب می‌آمده اما از یک جایی به بعد رنگ تکرار می‌گیرد و برای همین است که مخاطب ذائقه‌اش به آن عادت می‌کند و تحلیلش این است که کیفیت پایین آمده است.
این در حالی است که مسئله از جایی ناشی می‌شود که سطح توقع ما آدم‌ها در طول زمان تغییر می‌کند و دیگر به داشته‌های قبلی قانع نیستیم.
این وسط اسنپ می‌ماند و دغدغه‌ به دست آوردن دلِ دلدار طوری‌که نه سیخ بسوزد و نه کباب!