خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دوقطبی‌سازی کاذب دیپلماسی_میدان چهره واقعی خائنان نظام را رو کرد

مهر | دین و اندیشه، استان‌ها | جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 15:11
بیله‌سوار - خطیب جمعه بیله‌سوار گفت: عزت و عظمت سردار دل‌ها با دوقطبی سازی کاذب دیپلماسی_ میدان نه تنها کاسته نشد بلکه چهره واقعی برخی خائنان نظام را به رخ مردم کشید و آشکار نمود.
بيله،سوار،نموده،ايام،جمعه،نظام،منطقه،دوقطبي،مظلوم،عزيزي،اهتم ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_ سیاسی جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، از زحمات و عنایات تمامی مسئولان کشوری، استانی و منطقه‌ای در قضیه تصویب کلیات منطقه آزاد تجاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام تقدیر و تشکر نموده از مجمع نمایندگان استان اردبیل خواست نسبت به رعایت انصاف و عدالت «با توجه به مؤلفه‌ها و پتانسیل‌های موجود» در اختصاص مرکزیت منطقه آزاد تجاری به شهرستان مرزی بیله سوار اهتمام جدی داشته باشند.
وی در ادامه از خیرین منطقه، سپاه ناحیه بیله سوار و عموم مردم شهرستان مرزی بیله سوار در بحث کمک‌های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر نموده این طرح را نمونه بارز مدیریت اسلامی دانست.
خطیب جمعه بیله سوار در ادامه گفت: روز جهانی قدس، روز اعلام همبستگی دنیا با مردم مظلوم فلسطین است که انشا الله طبق وعده صادق رهبر معظم انقلاب به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بوده و مردم مظلوم فلسطین برای همیشه از شر این رژیم کودک کش خلاص خواهند شد.
حجت‌الاسلام عزیزی به فرمایشات مقام معظم رهبری که به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از رسانه‌های ملی و شبکه‌های مجازی پخش گردیده بود اشاره و اضافه کرد: بازی کردن مسئولین در زمین دشمن و دوقطبی سازی در ایام نزدیک به انتخابات پیش رو توسط مسئولین، از خطرات و آسیب‌های جدی است که باید مردم و خود مسئولان دقت و اهتمام لازم را داشته باشند.
وی سردار سلیمانی را نماد قهرمان فرا ملی معرفی نموده و گفت: عزت و عظمت سردار دل‌ها با دوقطبی سازی کاذب دیپلماسی_ میدان نه تنها کاسته نشد بلکه چهره واقعی برخی خائنان نظام را به رخ مردم کشید و آشکار نمود.
امام جمعه بیله سوار در پایان گفت: دشمن در این ایام، تنها و تنها، درصدد سناریوسازی، توطئه چینی و راه انداختن کمپین‌های مختلف برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات پیش رو است ولی مردم ما با بصیرت و حضور حداکثری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رأی مثل گذشته تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده و ثابت خواهند کرد در تمامی صحنه‌ها پشت ولایت و نظام ایستاده اند.