خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حمایت شیطان بزرگ از صهیونیسم مانع از فروپاشی این رژیم نخواهد شد

مهر | دین و اندیشه | جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 14:44
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت شیطان بزرگ از رژیم غاصب صهیونیسم در منطقه خاورمیانه مانع از فروپاشی این رژیم در ۲۵ سال آینده نخواهد شد.
اسلامي،امت،حمايت،قدس،موسوي،فلسطين،رژيم،نتيجه،روز،ايران،نير،س ...

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آمریکا با سرازیر کردن میلیاردها دلار منابع کشور خود به جیب صهیونیست‌ها سعی می‌کند تا از سگ منطقه‌ای خود در خاورمیانه صیانت کرده و به نوعی از گسترش قدرت امت اسلامی جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: هر چند در ۷۲ سال عمر منحوس رژیم صهیونیستی نتیجه‌ای جز خواب‌های پریشان و آشفته در مسیر نابودی برای آنها عایدی نداشته است اما گران‌بهاترین سرمایه امت اسلامی در جبهه مقاومت حول محور روز جهانی قدس و حمایت از آرمان فلسطین شکل گرفته است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در مقابله با امت اسلامی همواره خوار و ذلیل بوده اما با فریبکاری و حیله گری سعی کرده در کشورهای عربی منطقه و برخی کشورهای همسایه ایران طرح دوستی و حمایت از این رژیم غاصب را شکل دهد تا به نوعی در مهار قدرت امت اسلامی پیروز میدان باشد.
موسوی افزود: نتیجه خیانت به آرمان فلسطین همواره کثیف‌ترین ثمره و نتیجه را به همراه داشته که اعراب منطقه همواره از این امر متضرر شدند و در شرایط کنونی نیز نتیجه سازش تحقیرآمیز جز ذلت برای آنها نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند در شرایط سخت کرونایی امت اسلامی با حضور پرشور خود نمی‌تواند پشتیبانی عملی در حمایت از قدس شریف و اندیشه بزرگ امت اسلامی در این سرزمین باشد اما در فضای مجازی و در قالب شعارها و پیام‌های مختلف حمایت معنوی و روحی از فلسطینیان آزاده انجام می‌شود تا در برابر یاوه‌گویی‌های اسرائیلی‌ها همچنان با مقاومت و صبر و ایستادگی بتوانند مشکلات را سپری کنند.
موسوی به مواضع جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: همچون روز اول پیام تاریخی امام راحل در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، مردم ایران در صحنه دفاع از این امت آزاده در صحنه حضور دارند و هیچ وقت فلسطینی‌ها را تنها نمی‌گذارند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی رویکرد اصلی را در این مواضع مستحکم و تقویت تعامل امت اسلامی آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین مادری‌شان اعلام کرد.