خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قدرت امت اسلامی بازدارنده در برابر فزون‌خواهی صهیونیسم

مهر | دین و اندیشه، استان‌ها | جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 08:41
اردبیل- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت امت اسلامی در شرایط کنونی اصلی ترین عنصر بازدارنده در برابر فزون خواهی رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه خواهد بود.
اسلامي،امت،رژيم،صهيونيستي،ايران،نظري،سرزمين،فلسطين،كشورهاي،م ...

میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از طرح‌های شوم و خبیث رژیم صهیونیستی در منطقه توسعه سرزمین اشغالی به دست آنهاست که در قالب طرح سازش اعراب و خیانتی که به آرمان فلسطین انجام می‌شود، این برنامه ریزی و هدف گذاری در منطقه خاورمیانه در حال انجام است.
وی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای همسایه ایران با کج فهمی زمینه حضور رژیم غاصب صهیونیستی و فرصت طلبی آنها را در انجام شیطنت‌های مختلف منطقه‌ای و بر هم زدن روابط کشورها به وجود آوردند تا به نوعی به محدود کردن فعالیت امت اسلامی در آرمان خواهی قدس شریف ضربه بزنند.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در چنین شرایط حساسی جمهوری اسلامی ایران با همراهی کشورهای آگاه و هوشیار منطقه سعی می‌کند تا کمربند امنیتی را با افزایش بازدارندگی در برابر فزون خواهی صهیونیسم به وجود آورده و به نوعی اجازه ندهد تا دست کثیف رژیم صهیونیستی امت اسلامی را به مرحله نفاق و دو دستگی بیندازد.
نظری افزود: امروز مسلمانان جهان به خوبی می‌دانند که اصلی ترین عنصر رهایی فلسطین از چنگال غاصبان تداوم جبهه مقاومت است که جمهوری اسلامی ایران نیز در این ۴۰ سال بر تقویت این نهاد کمکی راستین کرده است.
وی رژیم صهیونیستی را جنود شیطان در بر هم زدن وحدت و همگرایی امت اسلامی اعلام کرد و ادامه داد: به حول و قوه الهی باید امت مسلمان با محور قرار دادن ندای الهی در آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی متحد و منسجم حرکت کرده و همچنان به تقویت جبهه مقاومت امت اسلامی در این سرزمین کمک کنند.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری همچنان مسئله فلسطین باید مسئله اول دنیای اسلام باشد و اجازه ندهیم تا برخی از سران خائن عرب و کشورهای همسایه ایران پای شوم این رژیم را به سرزمین امت اسلامی باز کنند.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این موقعیت حساس با تاکید بر حضور آگاهانه در سنگر حمایت از روز قدس باید به اشکال مختلف به مبارزه بی امان با خیانت‌های رژیم صهیونیستی ادامه داده و زمینه رسواگری این جرثومه فساد را فراهم کرد.