خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بارش شدید باران و تگرگ به بخش کشاورزی خراسان شمالی خسارت وارد کرد

ایسنا | استان‌ها | جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 00:12
مدیر کل دفتر بحران استانداری خراسان شمالی از ورود خسارت به بخش کشاورزی استان به علت بارش شدید باران و تگرگ طی امروز خبر داد.
استان،بارش،شمالي،باران،خراسان،جاده،تگرگ،راهداري

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل دفتر بحران استانداری خراسان شمالی از ورود خسارت به بخش کشاورزی استان به علت بارش شدید باران و تگرگ طی امروز خبر داد.
جواد نظری در گفت و گو با ایسنا گفت: طی امروز شاهد بارش شدید باران و تگرگ در شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج، اسفراین و جاجرم بودیم.
وی افزود: این بارش ها به محصولات زراعی و باغی خسارت وارد کرده است.
نظری با اشاره به ادامه دار بودن بارش ها تا روزیک شنبه ادامه داد: ستاد مدیریت بحران استان به حالت آماده باش درآمده است.
آمادگی راهداران واستقرار بالغ بر ۲۵۰ راهداردر محورهای خراسان شمالی
با توجه به اخطاریه های هواشناسی و ورود سامانه بارشی به استان و بارش های باران از جمعه ۱۷اردیبهشت لغایت یکشنبه ۱۹اردیبهشت ماه واحتمال طغیان رودخانه ها به خصوص در روزهای شنبه و یکشنبه، بالغ بر ۲۵۰ راهدار استان در محورهای استان خراسان شمالی در قالب گشت های راهداری وترابری مستقر هستند .
مهندس بهزادنیا رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان دراین باره گفت: به کاربران جاده ای توصیه می گردد قبل ازانجام سفر از شرایط جوی جاده های استان از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مطلع شوند و در مسیر رودخانه ها تجمعی نداشته باشند.
انتهای پیام