خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرهنگیان نظراتشان را برای رفع مشکلات سیستم آموزشی بیان کنند

مهر | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 00:12
اهواز- استاندار خوزستان گفت: فرهنگیان می‌توانند پیشنهادها و نظرهای خود را در راستای رفع مشکلات حوزه سیستم آموزشی بیان کنند تا به آنها رسیدگی شود.
فرهنگيان،پرورش،آموزشي،سيستم،استان،آموزش

به گزارش خبرنگار مهر قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست با فرهنگیان و معلمان استان خوزستان، اظهار کرد: مشکلات مرتبط با آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مطرح شود.
استاندار خوزستان افزود: قوانینی در راستای تأمین و تکمیل ملزومات سیستم آموزشی با ایجاد تغییر کاربری به شرط خدشه‌دار نکردن به سیستم آموزشی وجود دارد.
وی گفت: طبق قانون در جاهای مختلف می‌توان با در نظر گرفتن پیش شرط آسیب نرسیدن به سیستم آموزشی فرایند تغییر کاربری انجام شود و طبق ماده ۲۷، در هرجایی که اموال مازاد وجود دارد، آن اموال برای تأمین هزینه‌های بازسازی، تکمیل ساختمان، تجهیزات و همچنین کمک به مدارس نمونه، استثنایی و شبانه به فروش برسد.
سلیمانی دشتکی تأکید کرد: فرهنگیان می‌توانند پیشنهادها و نظرهای خود را در راستای رفع مشکلات این حوزه همچون مباحث مراکز رفاهی فرهنگیان در شورای آموزش و پرورش و شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان بیان کنند تا به آنها رسیدگی شود.