خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روز قدس از ماندگارترین میراث‌های تاریخی امام خمینی (ره) است

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 23:59
اهواز- استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد و نوشت: این روز یکی از ماندگارترین میراث‌های تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.
قدس،مقاومت،پيام،جهان،روز،سليماني،قاسم،شريف

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت روز قدس پیامی را صادر کرد؛ در این پیام تأکید شده است: «روز قدس یکی از ماندگارترین میراث‌های تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز ایستادگی و مقاومت مظلومان و حق‌طلبان جهان در برابر باطل است».
در ادامه این پیام آمده است: «روزی که تمام ملت‌های مسلمان و همه آزادی خواهان جهان با وحدت و انسجام، فریاد استقلال و استکبارستیزی و مقاومت در برابر زورگویان را در سراسر جهان طنین‌انداز می‌کنند».
در این پیام خواسته شده است: «حال که به فراخور شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان راهپیمایی حضوری میسر نیست مردم شریف ایران و استان خوزستان با همدلی و اتحاد همچون گذشته همراه با تمام حق‌طلبان عالم، به صورت نمادین و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و روش‌های نوین ارتباطی، پیروی خویش را از ادامه مسیر مقاومت و مکتب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای آزاده و حق‌جو اعلام نموده و خشم خویش را علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی تا رهایی نهایی قدس شریف از چنگال غاصبان جنایتکار و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین ابراز می دارند».