خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جذب آگوئرو، راه حلی برای حفظ لیونل مسی

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 23:41
مدیران تیم فوتبال بارسلونا قصد دارند ستاره آرژانتینی تیم منچسترسیتی را در تابستان پیش رو جذب کند.
تيم،بارسلونا،فوتبال،ليونل،مسي،ستاره

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای اسپورت، مدیران تیم فوتبال بارسلونا مذاکرات خود را با سرخیو آگوئرو، ستاره ۳۲ ساله تیم فوتبال منچسترسیتی که در پایان فصل بازیکنی آزاد محسوب می‌شود، آغاز کرده اند و امیدوارند که قبل از پایان فصل فعلی فوتبال اروپا بتوانند جذب این ستاره آرژانتینی را حتمی کنند.
یکی از دلایلی که این رسانه برای عجله باشگاه بارسلونا در جذب آگوئرو اعلام کرده است، ترغیب دیگر ستاره خود یعنی لیونل مسی به ماندن در بارسلونا و تمدید قرارداد خود با این تیم اسپانیایی است؛ چرا که سرخیو آگوئرو علاوه بر ارتباط و دوستی نزدیکی که با لیونل مسی دارد، با توجه به آشنایی با زبان اسپانیایی و سابقه حضور در لالیگا و بازی کردن در اسپانیا می‌تواند یک گزینه ایده آل برای خط حمله بارسلونا باشد و این آرژانتینی می‌تواند در کنار لیونل مسی روز‌های درخشان این تیم در خط حمله را تکرار کند.
سرخیو آگوئرو که در پایان فصل تیم فوتبال منچسترسیتی را ترک خواهد کرد، با ۲۵۸ گل در ۳۸۷ بازی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی نام گرفته است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/