خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر/ تعطیلی ٢ تا ٣ هفته‌ای در انتظار کسب‌وکارهای متخلف

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 17:53
رئیسی گفت: اگر کسب و کاری پروتکل‌ها را رعایت نکند، این کسب و کار ٣ هفته در شهرهای قرمز و ٢ هفته در شهرهای نارنجی تعطیل خواهد شد.
كرونا،مقابله،ستاد،ملي،قرمز،سخنگوي،هفته،رئيسي،نارنجي

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد؛
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتبا زنده تلویزیونی با بخش خبری با خبرنگاران جوان بیان کرد: ٢ ساعات جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور برگزار شد وتصمیمات مهمی برای هفته آینده گرفته و ٢ تصمیم قطعی شد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر گفت: مقرر شد تا هفته آینده از روز سه شنبه اردیبهشت‌ماه ساعت ١٢ تا شنبه اردیبهشت ماه تمام راه های ارتباطی بین استان ‌ها بدون در نظر گرفتن رنگ بندی کرونایی و صرف قرمز، نارجی، زرد و یا آبی بودن بسته باشد.
رئیسی ادامه داد: ورود و خروج به و از شهرها ممنوع است تا از سفرهای منتهی به تعطیلات عید فطر جلوگیری کنیم و این تصمیم برای تمام استان‌هاست و ممنوعیت سفر در روزهای منتهی به عید فطر مشمول حمل و نقل عمومی نخواهد شد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ما تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها به ویژه اصناف داریم اما بنا را تغییر دادیم و گروه مشاغل یک و ٢ در شهرهای نارنجی و قرمز می‌توانند فعالیت کنند اما سخت گیری درباره عدم رعایت پروتکل افزایش پیدا می‌کند و اگر کسب و کاری پروتکل‌ها را رعایت نکند و این موضوع مسجل شود، این کسب و کار ٣ هفته در شهرهای قرمز و ٢ هفته در شهرهای نارنجی تعطیل خواهد شد.
رئیسی بیان کرد: درباره برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم و کنکور سراسری و کارشناسی ارشد تصمیم گیری به شنبه موکول شد.
بیشتر بخوانید
زمان برگزاری کنکور سراسری و کنکور ارشد مشخص شد/ تمدید محدودیت‌های اعمال شده در شهر‌های نارنجی و قرمز
انتهای پیام/