خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعلام حمایت از اقدامات مردمی برای برپایی تظاهرات روز قدس

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 17:41
ساری- ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اعلام کرد از اقدامات خودجوش و مردمی امت حزب الله برای برپایی تظاهرات علیه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به شکل رژه خودرویی حمایت می شود.
عالم،رژيم،حمايت،اسلامي،روز،قدس،صهيونيستي،حضرت،انقلاب،جهاني،م ...

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به مناسبت "روز جهانی قدس" آمده است این ستاد از اقدامات خودجوش و مردمی امت حزب الله در سراسر کشور بمنظور برپایی تظاهرات علیه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به شکل رژه خودرویی و تجمعات متمرکز در فضای آزاد و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، حمایت می‌کند.
در این بیانیه آمده است: اعلام برائت از مشرکین و مستکبران عالم موضوعی دینی، سیاسی و اجتماعی است که خداوند تبارک و تعالی در مصحف شریف نیز به صورت اختصاصی و با نزول یک سوره مستقل بدان اشاره نموده است.
روز جهانی قدس یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی و فریاد مردم آزادی خواه جهان علیه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و محکوم کردن سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و روز تجلی وحدت و همدلی مستضعفان برای رهایی قبله نخستین مسلمین جهان است.
در ادامه تصریح شده است: سیاست قطعی جمهوری اسلامی که در بیان و کلام امامین انقلاب بارها بر آن تاکید شده این است که در دنیا هر جا ندای عدالتخواهی بلند شود، این انقلاب آن‌جا را با خود و از خود دانسته و با حق جویان و عدالتخواهان عالم، همراهی خواهد کرد.
همچنین آورده شده است: بدیهی است که مسلمانان در هر نقطه‌ای از عالم که باشند، باید مصمم و با اراده قلبی تصمیم بگیرند تا از عدالت دفاع کنند و در مقابل ظلم بایستند و از اسلامی که طرفدار مظلومین و مستضعفین است، حمایت کنند، چنانچه امیر کلام حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) در نهج البلاغه می‌فرمایند " کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً ".
در ادامه این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی (ره) به نام "روز جهانی قدس" ندای رهبران الهی خود را اجابت کرده و با دفاع از مستضعفان عالم بویژه مردان و زنان فلسطینی اوج مظلومیت این مردم بی پناه و نهایت سبعیت جریان صهیونیستی آمریکایی این رژیم اشغالگر را آشکار کردند به نحوی که امروز شاهد افول بی سابقه این غده سرطانی و حامیان منطقه‌ای آنان در سراسر دنیا هستیم.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با تاکید بر تقویت روحیه تکلیف گرایی و احساس مسئولیت پذیری اجتماعی بین ملت‌های مسلمان بویژه مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی در مسائل گوناگون بویژه حمایت از مستضعفان عالم در برابر ستمگران و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)، از حرکت خودجوش و مردمی امت حزب الله و روزه دار سراسر کشور به خصوص اهالی بصیر دیار علویان جهت حضوری پرشور در تظاهرات علیه این رژیم منحوس به شکل خودرویی و تجمعات نمادین برافراشتن پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم رژیم منحوس صهیونیستی در مساجد و بقاع متبرکه و اماکن فرهنگی و مذهبی استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در روز قدس، حمایت خواهد کرد.