خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پهلوگیری کشتی حامل شکر در بندر شهید بهشتی چابهار

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 17:31
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، عملیات تخلیه و بارگیری کشتی حامل کالای اساسی شکر و گندم و انتقال به مقاصد مصرف بصورت ۲۴ ساعته در بندر چابهار در حال انجام است.
تخليه،اساسي،بلوچستان،بندر،كالاهاي،انتقال

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، عملیات تخلیه و بارگیری کشتی حامل کالای اساسی شکر و گندم و انتقال به مقاصد مصرف بصورت ۲۴ ساعته در بندر چابهار در حال انجام است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان؛ حسین شهدادی با اشاره به اینکه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور ضرورت و رسالت دستگاه های دولتی در ایام ماه مبارک رمضان است اظهار کرد: علیرغم محدودیت هایی که برای انجام عملیات تخلیه و بارگیری و انتقال کالا در شرایط کرونا و محدودیت های کرونایی وجود دارد، تخلیه و انتقال کالا با هدف تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور بصورت ۲۴ ساعته در بندر چابهار در حال انجام است.
معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا یک فروند کشتی حامل شکر خام در بندر شهید بهشتی پهلوگیری کرده و بلافاصله عملیات تخلیه و بارگیری به مقاصد مصرف انجام شد.
وی افزود: علاوه بر تخلیه کالاهای اساسی، انتقال کالا خصوصا گندم و نهاده های دامی از مبدا بندر چابهار با حداکثر ظرفیت صورت می پذیرد.
انتهای پیام