خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

باند سارقان پسته در رفسنجان منهدم شد

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 - 15:36
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از انهدام باند سارقان به عنف پسته و طلا و دستگیری تمام اعضای این باند خبر داد.
پليس،سارقان،سرقت،رفسنجان،پسته،طلا،عنف،نيسان،فوريت،پليسي

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از انهدام باند سارقان به عنف پسته و طلا و دستگیری تمام اعضای این باند خبر داد.
سرهنگ "محمدمهدی کریمی" امروز 12 اردیبهشت ماه اظهار کرد: ششم اردیبهشت ماه جاری گزارش سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان، مقادیر زیادی پسته و طلا از یک منزل مسکونی در شهر رفسنجان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله ماموران در محل حاضر و در بررسی های اولیه مشخص شد، سه نفر ناشناس با در دست داشتن قمه و با صورت پوشیده وارد منزل شده و با توسل به زور یک دستگاه خودروی نیسان، یک تن پسته و 19 عدد النگوی طلا جمعا به ارزش 10 میلیارد ریال را سرقت کرده اند و از محل متواری شده اند.
کریمی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات خاص پلیسی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارقان شناسایی و در یک عملیات منسجم، هر سه سارق و یکی از رابطان آنان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه سارقان پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و روانه زندان شدند.
وی افزود: از شهروندان می خواهیم ضمن توجه به نکات حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هر گونه عمل مجرمانه موضوع را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنند.
انتهای پیام