خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکیل کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان سمنان

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 07 اردیبهشت 1400 - 15:12
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان باهدف تحقق شعار سال تشکیل می‌شود.
سمنان،استان،توليد،اقتصادي،توليدي،واحدهاي

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان باهدف تحقق شعار سال تشکیل می‌شود.
علیرضا شریفی‌نژاد در نشست ویدئو کنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: براساس ماده ۱۱ قانون بهبود فضای کسب و کار تعاملات اتاق بازرگانی و دستگاه های اجرایی استان سمنان باهدف گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزایش یابد.
وی خاطر نشان کرد: در ماده ۴ قانون بهبود فضای کسب و کار در ارتباط با تعیین فصلی و سالانه شاخص های کسب و کار و اقتصادی یادآوری شده و اتاق بازرگانی برای تدوین این شاخص ها با دستگاه های اجرایی همکاری کند..
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در خدمت فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی باشد و کمیته های مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تولید در استان سمنان تشکیل خواهد شد.
شریفی نژاد اضافه کرد: بازخورد اقدامات انجام شده در سال گذشته در بخش تولید و صنعت استان تفکیک و برای بهبود روند کار اقدامات لازم صورت گیرد.
انتهای پیام