خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ویژه برنامه‌های دو شبکه رادیویی در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع)

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | سه شنبه، 07 اردیبهشت 1400 - 15:06
همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) رادیو ایران و رادیو تهران برنامه‌های متنوعی دارند.
برنامه،امام،حسن،ولادت،مجتبي،ساعت،راديو،تهران،ارديبهشت،چهارشن ...

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران، همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) رادیو ایران در برنامه‌های مختلف این شبکه به این موضوع می‌پردازد.
«قرار آسمانی» از ۷ اردیبهشت با توجه به شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) موضوع بهترین آراستگی/ بهترین حال را انتخاب کرده است و ۸ اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) بهترین احسان/ بهترین حال را مد نظر قرار می‌دهد.
«قرار آسمانی» در ماه مبارک رمضان بعد از خبر ساعت ۱۹ به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای سعید توکلی پخش می‌شود.
«دور عاشقان» برنامه دیگری است با کلیدواژه کریم از صفات امام حسن (ع)، در این برنامه با حضور حجت الاسلام امین کثیری سعی می‌شود نمونه و مصداق کریم و کرامت در زندگی امروز بررسی شود.
«دور عاشقان» ۷ اردیبهشت بعد از خبر ساعت ۲۳ پخش می‌شود.
«به افق نور» ویژه برنامه دیگری است در سالروز ولادت امام حسن (ع) که چهارشنبه ۸ اردیبهشت با حضور حجت الاسلام مبشری استاد دانشگاه و حجت الاسلام پویا به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و با اجرای حامد نجم الهدی ساعت ۱۲:۴۰ از ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی امام حسن (ع) می‌گوید.
برنامه «ایرانشهر» ۸ اردیبهشت نیز با موضوع بخشش به ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) می‌پردازد.
«ایرانشهر» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ از رادیو ایران پخش می‌شود.
برنامه های رادیو تهران برای ولادت امام حسن (ع)
شبکه رادیویی تهران مصادف با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع) با تدارک ویژه برنامه‌های متنوع این روز را گرامی می‌دارد.
برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران چهارشنبه و پنجشنبه (۸ و ۹ اردیبهشت) به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۶:۴۰ تا ۸:۱۵ با بخش‌های ویژه تقدیم مخاطبان خواهد شد.
بخشی از برنامه به گفتگو با افرادی که کریم و خیر هستند و این کرامت را از امام حسن مجتبی (ع) یاد گرفته اند، اختصاص یافته است.
برنامه «سعادت آباد» در این روز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۱۵ ضمن ارتباط زنده با کربلای معلی، با بخش‌های مناسبتی و فضای شاد لحظات مفرحی را فراهم می‌سازد.
رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه مهمان حضوری برنامه است.
از دیگر برنامه‌های رادیو تهران می‌توان به ویژه برنامه «تهران من» اشاره کرد، این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود.
با توجه به این که روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم، در بخش"حرف‌های خوب، آدم‌های خوب"، در حوزه نابینایان که روز‌های چهارشنبه با اجرای اشکان ماسوله یکی از نابینایان فعال رسانه، تقدیم مخاطبان می‌شود با نابینایان خیر و نیکوکار و نابینایانی که کارآفرینی می‌کنند، گفتگو خواهد شد.
بخش عمده ویژه برنامه «دعوت» و قسمت ویژه این برنامه گفتگو با افراد خیر است.
گفتگو با آدم‌های خاصی که در هر شرایطی سعی می‌کنند یاور دیگران باشند، اگرچه ممکن خیرشان هم خیلی بزرگ و چشمگیر نباشد.
این برنامه تا پایان ماه رمضان هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.
برنامه «الهیه» ویژه سحر‌های ماه رمضان هر سحرگاه از ساعت ۳:۳۰ دقیقه تا ۶ صبح پخش می‌شود و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حجت‌الاسلام محمد لطفی، امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در منطقه مشیریه تهران مسجدی که در تهیه ارزاق و جهیزیه کمک شایانی به نیازمندان می‌کند، گفتگو می‌کند.
انتهای پیام/