خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سند تحول قضائی را باید جدی تر در دستور کار قرار دهیم

مهر | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 07 اردیبهشت 1400 - 15:00
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: باید تلاش شود تا تیر ماه ۱۴۰۰ که هفته قوه قضائیه است، گام‌های خوبی در دستیابی به اهداف تعیین شده در این سند، برداشته شود.
استان،تهران،دادگستري،قائم،مقام،ستايشي،قضائي

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست بررسی عملکرد دادسراهای شهرستان غرب استان تهران در سال ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰، با حضور قائم مقام دادگستری استان تهران، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران و دادستان‌های شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان و شهریار به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
مسعود ستایشی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در این نشست مجازی، ضمن تاکید بر اهمیت سند تحول قضائی به عنوان راهبرد دستگاه قضا، بیان کرد: باید تلاش شود تا تیر ماه ۱۴۰۰ که هفته قوه قضائیه است، گام‌های خوبی در دستیابی به اهداف تعیین شده در این سند، برداشته شود.
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران از عملکرد مجموعه قضائی این استان ابراز رضایت کرد و گفت: باید اوضاع را از وضعیت کنونی هم بهتر کرده و شرایط را بهبود بخشید.
وی با اشاره به انتخابات خرداد ماه سال جاری افزود: دادستان‌ها باید با درایت و برنامه ریزی از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.
ستایشی در ادامه اظهار کرد: ساختار نیروی انسانی استان تهران باید بازبینی شود و در این خصوص اقداماتی نیز آغاز شده است.