خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی در استان سمنان تاسیس می‌شود

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 07 اردیبهشت 1400 - 14:59
سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، گفت: برای تحقق شعار سال کمیته‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از بخش تولید در استان تشکیل خواهد شد.
توليد،سمنان،استان،بهبود،كسب

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریفی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در نشست رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در خدمت فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی باشد، ابراز داشت: کمیته‌های مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تولید در استان سمنان تشکیل خواهد شد.
وی افزود: بازخورد اقدامات انجام شده در سال گذشته در بخش تولید و صنعت استان تفکیک و برای بهبود روند کار اقدامات لازم صورت گیرد.
معاون استاندار سمنان درباره راهکارهای تحقق شعار سال و حمایت از تولید، ابراز کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون بهبود فضای کسب و کار تعاملات اتاق بازرگانی و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باهدف گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزایش یابد.
شریفی نژاد همچنین افزود: در ماده چهار قانون بهبود فضای کسب و کار در ارتباط با تعیین فصلی و سالانه شاخص‌های کسب و کار و اقتصادی یادآوری شده و اتاق بازرگانی برای تدوین این شاخص‌ها با دستگاه‌های اجرایی همکاری نماید.