خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فوتی های کرونای قم دو برابر شد

ایسنا | استان‌ها | جمعه، 03 اردیبهشت 1400 - 16:13
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود جان خود را در این استان از دست دادند و این تعداد در مقایسه با روز گذشته که پنج تَن بود ۲ برابر می‌باشد.
قم،بستري،پزشكي،علوم

ایسنا/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود جان خود را در این استان از دست دادند و این تعداد در مقایسه با روز گذشته که پنج تَن بود ۲ برابر می‌باشد.
به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر در گفت و گویی ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونا در این استان اظهارکرد: در شبانه روز منتهی به سوم اردیبهشت ماه ۱۶۴ بیمار با علائم کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.
وی افزود: ۹۷ تَن از این بیماران نیز بستری شدند.
قدیر با اشاره به ترخیص ۸۴ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری شده بودند اضافه کرد: در حال حاضر مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی و بیمارستانی قم ۵۶۴ تَن است و وضعیت ۱۰۴ تَن از آنان نیز وخیم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین تعداد آزمایش‌های روزانه را هزار و ۸۳۹ مورد ذکر کرد و افزود: نتیجه ۴۳۲ مورد از این آزمایش‌ها مثبت بوده است.