خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضرت خدیجه(س) هم درد و هم اعتقاد با رسول الله(ص) بود

ایسنا | استان‌ها | جمعه، 03 اردیبهشت 1400 - 16:13
استاد حوزه علمیه گفت: حضرت خدیجه(س) هم درد، هم اعتقاد، همراه و هم مرام پیامبر(ص) و در خدمت رسول خدا و ناصر اسلام بود،
خديجه،خدا،حضرت،پيامبر،انسان،اسلام

ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: حضرت خدیجه(س) هم درد، هم اعتقاد، همراه و هم مرام پیامبر(ص) و در خدمت رسول خدا و ناصر اسلام بود،
آیت‌الله علی نظری منفرد در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان که در امام‌زاده سید علی(ع) برگزار شد، اظهارکرد: حضرت خدیجه(س) عاشق خدا وهم پیامبر(ص) بود، اگر انسان محبتش را خرج خدا کند خدا هم وی را دوست دارد.
وی افزود: اگر خداوند به کسی علاقه‌مند شود عزیز می‌شود، حضرت خدیجه(س) این‌گونه بود و همه اموالش را وقف اسلام کرد، خداوند هیچ‌گاه کار انسان را بدون جواب نمی‌گذارد و کسی که حسنه انجام دهد خداوند چند برابر به وی پاداش می‌دهد.
استاد حوزه علمیه بیان کرد: ایمان، اخلاص، محبت و گذشت درراه خدا انسان سبب ماندگار انسان می‌شود، حضرت خدیجه(س) فداکاری‌های زیادی درراه اسلام انجام داد، رسول خدا به مدت چهار سال در شعب ابیطالب دوران سختی داشت و حضرت خدیجه (س) در این روزهای سخت محاصره اقتصادی قریش در کنار پیامبر(س) بود.
آیت‌الله نظری منفرد گفت: هنگامی‌که انسان با همسرش یکی شود با سختی‌هایش می‌سازد وزندگی‌اش همراه با رفاقت است.
استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) هم‌درد، هم اعتقاد، همراه و هم مرام پیامبر(ص) و در خدمت رسول خدا و ناصر اسلام بود، همواره نامش ماندگار شد و پس از فوت حضرت خدیجه(س) هرگاه پیامبر به یاد ایشان بود گریه می‌کرد.
انتهای پیام