خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 25 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کارآمدی و روزآمدی پاسخگویی مدیران اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد

مهر | استان‌ها | جمعه، 03 اردیبهشت 1400 - 12:06
تبریز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کارآمدی و روزآمدی پاسخگویی مدیران اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد.
رساني،اطلاع،كرونا،ناظمي،نهادهاي،ظرفيت،عمومي

به گزارش خبرگزاری مهر، سید قاسم ناظمی در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی گفت: در این پویش از ظرفیت نهادهای غیررسمی برای همراهی و اطلاع رسانی به مخاطبان استفاده می‌شود تا تأثیر اطلاع رسانی در خصوص مسائل مختلف کرونا عمیق‌تر شود.
وی یادآور شد: باید از هنرمندان و رسانه‌ها برای پیشگیری و مقابله با کرونا در فضای مجازی بیشتر استفاده شود تا نفوذ و تأثیرگذاری اطلاع رسانی به خصوص در مورد کرونا افزایش یابد.
ناظمی همچنین به استفاده از ظرفیت رسانه‌های غیر رسمی تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت یاد شده برای توسعه همکاری‌های دولت و مردم استفاده کرد.
وی با اشاره به ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه در اعمال محدودیت‌های کرونایی در کنار توجه به اهمیت اجرای محدودیت‌ها، خاطر نشان کرد: باید در این وادی به محرومان و قشرهای آسیب پذیر توجه شود تا این اقشار لطمه نبینند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی همچنین بر نهادینه شدن پاسخگویی مدیران تاکید کرد و نقش رسانه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر را در این خصوص ممتاز دانست و افزود: پاسخگویی نهادهای مختلف در مقابل افکار عمومی باید هر چه بیشتر جدی گرفته شود تا کارآمدی و روزآمدی پاسخگو بودن اعتماد عمومی را افزایش دهد.
ناظمی ادامه داد: تنویر افکار عمومی توسط رسانه‌ها تعامل سازنده و همه جانبه بین مردم و مسؤولان و همین طور نهادهای مختلف ایجاد می‌کند و همکاری و مشارکت‌های مردمی خود را نشان می‌دهد.