خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اینفوگرافیک/ ابتلای ۶۷۶ مورد جدید به کرونا و مرگ ۱۴ همدانی

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 31 فروردین 1400 - 18:12
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰۱ نفر با علائم تنفسی مشکوک به کروناویروس به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.
نفر،سرپايي،بستري،همدان،پزشكي

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰۱ نفر با علائم تنفسی مشکوک به کروناویروس به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.
دکتر محمد طاهری اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰۱ مورد بوده که از این تعداد ۲۵۳ مورد در بخش عادی و ۳۴ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۶۱ نفر وخیم گزارش شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تصریح کرد: تعداد موارد مثبت بستری و سرپایی با ۶۷۶ مورد جدید در بخش سرپایی به ۳۳ هزار و ۸۱۱ و در بخش بستری به ۱۳ هزار و ۲۵۶ مورد جدید افزایش یافته است و تعداد موارد فوت با ۱۴ مورد جدید به عدد ۱۷۶۱ نفر رسید.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، وی در رابطه با آمار شهرستان‌ها مطرح کرد: در شهرستان اسدآباد ۵۱۱ نفر، بهار ۷۳۰ نفر، تویسرکان ۸۴۲ نفر، رزن ۵۷۴ نفر، درگزین ۲۲۲ نفر، فامنین ۲۴۳ نفر، کبودراهنگ ۸۲۸ نفر، ملایر ۲۴۰۱ نفر، نهاوند ۱۷۰۴ نفر، همدان ۴۸۶۴ نفر و خارج از استان ۳۳۷ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.
گرافیک: سیدمجتبی شوندی
انتهای پیام