خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقاد رئیس سابق کمیسیون اتحادیه اروپا از روند کند واکسیناسیون در قاره سبز

تسنیم | بین‌الملل | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 23:31
رئیس سابق کمیسیون اروپا انتقاد شدیدی به وعده‌های عمل نشده اروپا در زمینه سفارش واکسن کرونا و پیشبرد روند واکسیناسیون سراسری وارد کرده و آن را عامل آسیب جدی به اعتبار این اتحادیه دانست.
اتحاديه،انگليسي،انگليس،اروپا،يونكر،نكنم،كامرون

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "یان کلود یونکر"، رئیس کمیسیون اروپایی در گفتگویی با یک رسانه انگلیسی به نحوه سفارش واکسن در اتحادیه اروپا انتقاد شدیدی وارد کرده و گفت: شروع کند واکسیناسیوندر این اتحادیه به اعتبار آن آسیب وارد کرد.
وی همچنین با اشاره به وعده های عمل نشده اتحادیه اروپا در رابطه با واکسیناسیون اینکه همه گناهان و مسئولیت ها در این رابطه به گردن اورزو لا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپایی انداخته شود را رد کرد.
یونکر در بخش دیگری از سخنانس به نشر اخبار جعلی در فضای مجازی انتقاد وارد کرده و نشر این گونه اطلاعات غلط را عامل شستشوی مغزی انگلیسی ها و به وجود آمدن سناریوی برگزیت دانست.
وی همچنین دیوید کامرون، نخست وزیر وقت انگلیس را از مسئولین اصلی وقوع برگزیت ارزیابی کرده و در عین حال به خطای خود هم اعتراف کرده و گفت: من نباید به حرف کامرون گوش می دادم که به من می گفت در بحث ها در انگلیس مشارکت نکنم و به لندن نیایم و با رسانه های انگلیسی مصاحبه نکنم.
وی افزود: من اشتباه کردم چرا که از موقعیت اتحادیه اروپا در انگلیس دفاع نکردم.
آن ها از من خواستند ساکت شوم و من سکوت کردم.
این انتقادی است که من به خود وارد می کنم و من باید به جای سکوت صدای خود را بلند می کردم.
انتهای پیام/