خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 28 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توقیف تانکر حامل کالای قاچاق در فارس

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 17:55
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و توقیف یک دستگاه تانکر حامل کالای قاچاق به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس در این استان خبر داد.
قاچاق،حبيبي،سردار،اقدامات،انتظامي،دستور،فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی در توضیح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر انتقال کالای قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی استان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت یک دستگاه تانکر گاز در محور "شیراز- اصفهان" توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.
سردار حبیبی گفت: در بازرسی از این خودرو، ۹ تن گردو و ۷ تن مغز بادام قاچاق و فاقد مدارک قانونی که در آن جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در سالی که به عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده، پلیس فارس در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا که یکی از موانع تولید به شمار می‌رود، اقدامات ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است.