خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 29 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روند افزایشی تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان تهران

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 17:49
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه طی روز گذشته تعداد ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده‌اند از روند افزایشی ترددها خبر داد.
استان،تهران،نقليه،وسيله،مشاهده،گذشته

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک روان و عادی در همه محورهای مواصلاتی استان تهران هستیم و هیچ گره ترافیکی و مسدود بودن راه‌ها مشاهده نمی‌شود.
مصدقی افزود: طی روز گذشته یکشنبه ۲۹ فروردین آزادراه تهران - کرج با ۱۹۰ هزار و ۷۱۱ تردد بیشترین و محور فیروزکوه - سمنان با یک هزار و ۸۵۲ تردد کم‌ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته ۲۱۸ هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۲۱۸ هزار و ۹۷۳ وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده است که این آمار در مقایسه با روزهای گذشته روند افزایشی ترددها را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به گزارش هواشناسی، گفت: وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.