خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۱/۳۰ +جدول

مشرق | اقتصادی | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 16:31
صندوق پالایشی یکم، امروز ۳۰ فروردین را مثبت به پایان رساند و با ۲.۹۴ درصد رشد نسبت به دیروز به قیمت پایانی ۷۱ هزار و ۱۲۰ ریال رسید.
پالايش،واحد،تومان،قيمت،روز

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۳۰ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایش بعد از چند روز روند منفی، امروز روز سبزی را تجربه کرد و تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۳۰ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحدها همراه بوده است.
امروز باز هم نماد شپنا از ۷ نماد تاثیرگذار بر افت شاخص و از نمادهای پرتراکنش بود.
تمام نمادهای مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ با کاهش قیمت مواجه شدند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۸۶ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۱.۳۱ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با کاهش ۱.۹۸ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۹۸ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.
ارزش پالایشی یکم ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
امروز دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۲.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۵۶ هزار تومان افزایش پیدا کند.
البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۵.۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۷۵ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.
منبع:نبض بورس