خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت کارکنان ادارات لرستان تا پایان هفته از 9صبح آغاز می‌شود

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 16:30
گروه استان‌ها ــ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار لرستان گفت: نحوه حضور کارکنان ادارات لرستان در محل کار از ساعت 9 صبح، تمدید شد.
لرستان،كاركنان،اجرايي،بيماري،فعاليت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان؛ حمید کشکولی امروز در رابطه با نحوه حضور کارکنان ادارات لرستان در محل کار اظهارداشت: فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان لرستان تا پایان هفته جاری از ساعت 9 صبح شروع می‌شود.
وی افزود: براساس مصوبه چهل و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و به منظور سنجش تاثیر زمان حضور کارکنان در کاهش روند شیوع بیماری کرونا فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری از ساعت 9 صبح تمدید شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار لرستان عنوان کرد: وضعیت حضور کارکنان در محل کار و دورکاری آنها بر اساس رنگ بندی شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه تعیین زمان شروع فعالیت دستگاه‌های اجرایی لرستان بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کروناست بیان کرد: این امر در راستای کنترل وضعیت بیماری است که اجرای آن توسط دستگاه‌های اجرایی ضروری است.
انتهای پیام/642/س