خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طهرانچی درگذشت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت

مهر | دین و اندیشه | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 15:59
رئیس دانشگاه آزاد با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی را تسلیت گفت.
اسلامي،فرمانده،حجازي،فقيد،تسليت،پاسداران،سردار،سپاه،انقلاب،انا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد حسین زاده حجازی» جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت دکتر طهرانچی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پس از سالها تلاشهای بی وقفه و خدمت صادقانه به نظام اسلامی و کشور به ملکوت اعلی پیوست، موجب تاسف و تالم گردید.
بی تردید خدمات ارزنده ایشان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در مناصب مختلف، نشان از درایت و توانمندی این فرمانده جان برکف بود که همواره دستاوردهای سردار حجازی در حفظ امنیت و تمامیت ارضی و همچنین حضور در جبهه مقاومت اسلامی علیه داعشیان و مبارزه با تروریسم در منطقه ماندگار می ماند و یاد این فرمانده جانباز و رشید اسلام را در دلها زنده نگه می دارد.
اینجانب فقدان این فرمانده دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز، همرزمان ایشان و ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و غفران و برای بازماندگان معظم صبر جزیل و سلامتی مسالت دارم.