خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

از زمان آغاز محاکمه قاتل فلوید، روزانه بیش از ۳ آمریکایی به دست پلیس کشته شده اند

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 15:47
از زمان آغاز محاکمه درک شووین، پلیس قاتل جورج فلوید، روزانه به صورت میانگین، بیش از سه تن در آمریکا به دست مأموران پلیس کشته شده اند.
پليس،دست،روز،محاكمه،آغاز،فلويد،افسر،گلوله

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، درست هفت ساعت پیش از آغاز رسیدگی به پرونده درک شووین، افسر سابق پلیس شهر مینیاپولیس که متهم به قتل جرج فلوید است، یک افسر پلیس در شیکاگو پس از تعقیب یک نوجوان ۱۳ ساله، او را در شرایطی که دستانش را بالا نگه داشته بود، به ضرب گلوله کشت.
یک روز بعد، افسران پلیس فلوریدا در هتلی در جکسونویل یک مرد ۳۲ ساله را که یکی از شوکر‌های پلیس را از دستانشان گرفته بود، به ضرب گلوله کشتند.
یک روز بعد، یک ناتوان ذهنی ۴۰ ساله که گفته بود صدا‌هایی او را آزار می‌دهد، در تیراندازی پلیس در نیوهمپشایر کشته شد.
هر روزی که پس از آغاز محاکمه قاتل فلوید سپری شد، افرادی در آمریکا به دست نیرو‌های پلیس این کشور کشته شده اند.
این محاکمه بارقه‌ای از امید را در یک کشور ضربه خورده ایجاد کرده است، اما حتی در شرایطی که آمریکایی ها– با انتظاری نگران کننده برای صدور حکم- این پرونده را دنبال می‌کنند، پرونده‌های جدیدی از افراد کشته شده به دست پلیس پی در پی اضافه می‌شود.
از زمان آغاز محاکمه شووین در ۲۹ مارس، دست کم ۶۴ آمریکایی به دست مأموران پلیس کشته شده اند که بیش از نیمی از قربانیان سیاهپوست و آمریکای لاتین تبار بوده اند.
تا روز شنبه، بطور میانگین، هر روز بیش از سه تن به دست پلیس آمریکا کشته شده اند.
انتهای پیام/