خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه اندازی ۲ مرکز پاسخگویی توسط سازمان بورس

مشرق | اقتصادی | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 15:42
مرکز ارتباط مردمی سازمان بورس، پیشنهادها، شکایات و درخواست های سرمایه گذاران از نهاد ناظر را پیگیری می کند.
ir،محض،سهامداران،بهادار

نشانی این مرکز public@sidsco.ir است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیری است.
گفتنی است پیش تر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره ۶۳۷۵ راه اندازی شده که سهامداران محترم می توانند موضوعات خود را به شکل تلفنی ارائه کنند.
همچنین در صورتی که سرمایه گذاران نیاز ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می‌توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز پیام ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات را از طریق نشانی chairman@seo.ir اعلام کنند.
به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن موضوع بررسی و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد.