خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسکن‌سازی کشور در قالب طرح اقدام ملی نیازمند رشد و توسعه است

مهر | اقتصادی، استان‌ها | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 15:42
رباط کریم- وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن‌سازی کشور در قالب طرح اقدام ملی نیازمند رشد و توسعه است.
افتتاح،پرند،صنعتي،اسلامي،مطالبات،شهرسازي،شهرك

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های شهر پرند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرک صنعتی پرند با ظرفیتی که دارد یکی از شهرک‌های صنعتی بسیار فعال محسوب می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد و توسعه مسکن‌سازی در کشور در قالب طرح اقدام ملی، عنوان داشت: در حال حاضر در مرحله‌ای هستیم که می‌توان گفت در احداث مسکن به جریان پایدار رسیده‌ایم.
اسلامی با تاکید بر نیاز تقاطع غیر هم سطح در شهرک صنعتی پرند بیان داشت: خوشبختانه این پل طی ۱۴ ماه طراحی، ساخته و امروز نیز به افتتاح رسید و یک گره بزرگی را بر طرف کرده است.
وی با اشاره به اینکه پارک مشاهیر یک رود دره است گفت: با طراحی صورت گرفته این پارک ظرفیت بسیار خوبی برای تفریح مردم پرند به حساب می‌آید که امروز فاز دوم آن مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: افتتاح آرامستان نیز که یکی از مطالبات مردم این منطقه بود نیز امروز مورد افتتاح واقع شد و امیدواریم ارائه خدماتی که در حوزه مطالبات مردمی است به موقع انجام شوند تا مردمی که برای زندگی در این منطقه هستند دغدغه و کمبودی نداشته باشند.
اسلامی اظهار داشت: احداث ۲۶ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن با فکر و برنامه منسجم بر اساس نیاز سنجی مردم در نظر گرفته شده که به لحاظ سازوکار قانونی موارد تسهیل و تنظیم مقررات برای پشتیبانی بهره مند آماده شده است.