خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح شعبات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در استان‌ها

ایسنا | دانش و فناوری، استان‌ها | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 15:30
نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری برگزار شد.
صندوق،فناوري،دانشگاه،آزاد،جلسه،اسلامي،پژوهش

نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری برگزار شد.
به گزارش ایسنا،‌ نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، دکتر مجید مشکینی مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت‌های امنای استان، دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و مهندس عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
در این جلسه مصوب شد، صندوق اقدامات لازم در خصوص احداث و ایجاد شعبات استانی خود را انجام داده و به تناسب ظرفیتها و اولویت‌های استانها، این امر در دستور کار صندوق قرار گیرد.
مهندس عسکری غلامزاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه اظهار کرد: صندوق موظف شد تا از ظرفیت موجود در بانکها و اهرم کردن منابع به منظور تأمین مالی حوزه تجاری‌سازی فناوری استفاده کند.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی اضافه کرد: بکارگیری ظرفیت موجود در دانشگاه در راستای «تامین مالی جمعی» که در آن صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نقش کلیدی بر عهده دارد، از دیگر مصوبات جلسه بود که در جلسه بعدی هیات مدیره، دستورالعمل‌ها و مدل‌های مورد نیاز ارائه خواهد شد و اقدامات بعدی پس از تصویب این موارد در هیات مدیره انجام خواهد شد.
انتهای پیام