خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام تسلیت سردار پاکپور در پی شهادت سردار حجازی

فارس | سیاسی | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 14:30
فرمانده نیروی زمینی سپاه، عروج ملکوتی فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدّس و محور مقاومت، سردار جانباز شهید سرلشکر پاسدار سیّد محمّد حجازی را تبریک و تسلیت گفت.
فرمانده،محمّد،پاسدار،حجازي،مقدّس،سردار،سپاه،شهيد،دفاع،همرزمان، ...

فرمانده نیروی زمینی سپاه، عروج ملکوتی فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدّس و محور مقاومت، سردار جانباز شهید سرلشکر پاسدار سیّد محمّد حجازی را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، عروج ملکوتی فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدّس و محور مقاومت، سردار جانباز شهید سرلشکر پاسدار سیّد محمّد حجازی را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا»
«سوره احزاب، آیه ۲۳»
عروج ملکوتی فرمانده شجاع، مؤمن و ولایتمدار و یادگار دوران پر افتخار دفاع مقدّس و محور مقاومت، جانباز شهید سرلشکر پاسدار برادر سیّد محمّد حجازی، جانشین محترم فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پس از سال ها مجاهدت مخلصانه و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر در میدان های مختلف پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کیان اسلام و مسلمین در برابر عناد و دشمنی های بدخواهان و دشمنان قسم خورده ملّت شریف و انقلابی ایران اسلامی، سربلند و سرافراز به آرزوی دیرینه خود رسید و به یاران و همرزمان و برادران شهیدش پیوست، موجب تألّم و تأثّر اینجانب و تمامی همرزمان و همسنگران آن برادر وارسته، ولایی و مخلص گردید.
مجاهدت ها و اقدامات وسیع و ارزشمند سردار حجازی در مدت بیش از چهل سال پاسداری از انقلاب اسلامی، در عرصه های مختلف مبارزه با تروریسم تکفیری و هشت سال دفاع مقدّس و مسئولیت‌های گوناگون در ستاد کل نیروهای مسلح و سطوح عالی فرماندهی و مدیریت در سپاه، بسیج و محور مقاومت که ذخیره ای گرانسنگ و توشه ای قرین اجر معنوی و کسب رضایت پروردگار متعال است، هیچگاه از اذهان فرماندهان و همرزمان ایشان و مردم شریف و قدر شناس فراموش نخواهد شد.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت عروج ملکوتی آن فرمانده عزیز و برادر خدوم و ارزشمند به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عجل اللّه تعالی فرجه الشریف)، فرمانده معظّم کلّ قوا (مدظله العالی)، خانواده معظّم سردارجانباز شهید
سیّد محمّد حجازی و تمامی فرماندهان و همرزمان ایشان، از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و رحمت واسعه الهی برای آن شهید سعید و سلامتی و صبر و اجر جزیل برای خاندان معزّز حجازی مسئلت می نمایم.
سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه
انتهای پیام/