خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تامین و توزیع داروی بیماران سرطانی و دیابتی در داروخانه هلال احمر

مهر | سلامت و پزشکی | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 12:59
مدیرعامل شرکت پخش سها هلال از تامین و توزیع داروهای بیماران سرطانی و انسولین قلمی در داروخانه‌های جمعیت هلال احمر خبر داد.
شركت،هلال،سها،دارويي،تأمين

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شریفی مدیرعامل شرکت پخش سها هلال گفت: این شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تأمین و توزیع «ویال IVIG و اندوکسان» ۵۰۰ میلی و یک گرمی و قرص ۵۰ میلی گرم ویژه بیماران سرطانی و شیمی درمانی کرد و در همین خصوص، سیاست راهبردی این شرکت تداوم تأمین وتوزیع اقلام دارویی حیاتی در سراسر کشور است.
شریفی همچنین رفع دغدغه‌های مربوط به کمبود انسولین قلمی را یکی از برنامه‌های مهم شرکت پخش سها هلال عنوان کرد و گفت: انسولین قلمی نوورپید و لانتوس توسط این مجموعه تأمین و در داروخانه‌ها توزیع شده است.
مدیرعامل شرکت پخش سها هلال ضمن قدردانی از حمایت‌های بی دریغ سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر و استقبال از طرح همگرایی شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان برای رفع مشکلات دارویی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ تلاش خود را به کارخواهیم بست تا هموطنان عزیز با کمبود هیچ دارویی مواجه نشوند.